Στελέχη της αγοράς αναμένουν ότι τους περισσότερους Έλληνες παραθεριστές θα προσελκύσουν οι παραθαλάσσιοι προορισμοί της Πελοπονήσσου, της Στερεάς αλλά και τα παράλια του Ιονίου, από την Αιτωλοακαρνανία μέχρι τη Θεσπρωτία.
Καταλυτικό ρόλο αναμένεται να έχουν οι οδικοί άξονες της Εγνατίας και Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας. Μέσω της Εγνατίας εκτιμάται ότι παραθεριστές θα «μεταναστεύσουν» προς τα παράλια της Ηπείρου και πολλοί θα περάσουν στην Κέρκυρα και τη Λευκάδα. Η εκτόξευση της τιμής της βενζίνης, ωστόσο, αναμένεται να μειώσει τις μεγάλες μετακινήσεις με Ι.Χ. και να περιορίσει τις εξορμήσεις στα πέριξ των γνωστών τουριστικών περιοχών.
Τα νησιά του Ιονίου αναμένεται να αυξήσουν το μερίδιό τους στους Έλληνες, αποσπώντας μερίδιο από τα νησιά του Αιγαίου. Κι αυτό γιατί τα νησιά του Ιονίου υπερτερούν ως προς το κόστος μεταφοράς με πλοίο. Για παράδειγμα, τετραμελής οικογένεια με Ι.Χ. πηγαίνει στη Ζάκυνθο με 120 ευρώ (κόστος μετ' επιστροφής) ενώ για ένα νησί όπως η Πάτμος το κόστος υπερβαίνει τα 500 ευρώ. Στο Αιγαίο παρατηρείται συνολικά το φαινόμενο να πέφτουν οι τιμές στα καταλύματα αλλά τα ακριβά ακτοπλοϊκά εισιτήρια κρατούν μακριά από τα νησιά ολοένα και περισσότερους Έλληνες.
Πηγή: http://www.enet.gr/
Πηγή: http://www.enet.gr/
Αλέξης Σωτηρόπουλος – Τρίτη 13 Απριλίου 2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου