"Χαίρε Ω Χαίρε Ελευθερία" Δ. Σολωμός
Επιμέλεια: Πέτρος Σ. Αϊβαλής,

ΤΟΠΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ & ΓΟΡΤΥΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1988 *Ειδήσεις - Ανταποκρίσεις - Ρεπορτάζ - Συνεντεύξεις - Videos - Διεθνή Νέα - Απόδημος Ελληνισμός ...στα απλά πράγματα κρύβεται η γοητεία... όπως ένας περίπατος στο Λούσιο ποταμό....... * ειδήσεις από την Αρκαδία * περιήγησης, οικοτουρισμός, πολιτισμός * Άνοιξη 2018 περιδιάβαση στα όμορφα χωριουδάκια της Αρκαδίας και περίπατος στις όχθες του ποταμού Λούσιου μυρίζοντας την ρίγανη και το θυμάρι με ψωμοτύρι και καλή διάθεση & καρδιά, αναμένοντας τις νεράιδες να φανούν, όπως έλεγε η γιαγιά η Βάσω... * http://karytaina.blogspot.com/


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Ο υποψήφιος δήμαρχος Μεγαλόπολης Κώστας Μιχόπουλος: «Απάντηση σε εφημερίδα ΠΑΡΡΗΣΙΑ»


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΝΕΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ»



Θέμα: «Απάντηση σε εφημερίδα ΠΑΡΡΗΣΙΑ»

Διαβάζοντας την ανοικτή επιστολή συνεργάτη σας (που φιλοξενείται συχνά – πυκνά στην εφημερίδα σας) προς τους δημότες της Μεγαλόπολης, κατάλαβα ότι έχει αναλάβει (προφανώς και σεις) άτυπο ρόλο ιδεολογικού εκφραστή του νυν δημάρχου. Φυσικά αυτό στη δημοκρατία είναι απολύτως θεμιτό. Θα είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να ξέραμε αν ο κ. Μπούρας συμφωνεί με το ιδεολόγημα του ένθερμου υποστηρικτή του.

Προσωπικά δεν θα μπω καν στον κόπο να το σχολιάσω. Σε ότι όμως αφορά εμένα, έχω να πω ότι: Ο «πακτωλός» των χρημάτων που υπαινίσσεται ο εν λόγω κύριος ότι ξοδεύω τόσο στην προεκλογική μου καμπάνια (φυλλάδια, φωτογραφίες, δημοσιεύσεις κλπ), όσο και στην προσωπική μου ζωή (γραβάτες, κοστούμια κλπ) ήταν και είναι προϊόν εργασίας χρόνων, εμού προσωπικά και της οικογενείας μου.

Τονίζω επίσης ότι η επικοινωνιακή μου εικόνα η οποία είναι χρόνια γνωστή στη Μεγαλόπολη λόγω της επαγγελματικής μου ιδιότητας αλλά και της πολιτικής μου δραστηριότητας, όπως όλοι γνωρίζετε, ήταν πάντα άριστη και χωρίς την ανάγκη επικοινωνιακών τρυκ. Στην παρούσα φάση η επικοινωνιακή στήριξη μου προέρχεται από φίλους και υποψηφίους με το ψηφοδέλτιο μας.

Η παραίνεση του (συνεργάτη σας) για χρηματοδότηση κοινωφελών έργων, για μένα δεν είναι προεκλογική ατάκα αλλά τρόπος πολιτικής σκέψης. Χωρίς να το θέλω σας υπενθυμίζω ότι μεγάλο μέρος της δημαρχιακής μου αποζημίωσης έχει καλύψει τέτοια έξοδα. Ας στρέψει λοιπόν, προς αλλού τις παραινέσεις του.

Την ενάσκηση πολιτικής με όρους επαιτείας την ζήσαμε και την απορρίψαμε. Αυτό που εγγυάται την πρόοδο της κοινωνίας, αλλά πάνω απ’ όλα αποτελεί την μοναδική δημοκρατική απάντηση στην φασίζουσα ναρκισσιστική αντίληψη περί πολιτικής, που πολλοί υπηρετούν, είναι ο υγιής δημοκρατικός διάλογος και η ισότιμη συμμετοχή των απλών πολιτών σε αυτόν, που είναι το ζητούμενο.

Για τη δημοσίευση του έργου μας στην εφημερίδα σας, θα σας θυμίσουμε πως δεν τη ζητήσαμε εμείς αλλά εσείς, νομίζοντας ότι παρουσιάζουμε ψευδή στοιχεία. Εμείς απλώς τονίσαμε πως «...με ενδιαφέρον θα περιμένουμε, με τον ίδιο ζήλο και την ίδια ανυπομονησία που δείξατε προς εμάς να αναζητήσετε και να δημοσιεύσετε τα αντίστοιχα έργα των δύο Δημοτικών Αρχών του διευρυμένου δήμου Μεγαλόπολης...». Δεν το κάνατε και δυστυχώς δικαιωθήκαμε ότι μεροληπτείτε σε βάρος μας.

Κοιν\ση Μ.Μ.Ε

Ο υποψήφιος δήμαρχος Μεγαλόπολης

Κώστας Μιχόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: