"Χαίρε Ω Χαίρε Ελευθερία" Δ. Σολωμός
Επιμέλεια: Πέτρος Σ. Αϊβαλής,

ΤΟΠΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ & ΓΟΡΤΥΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1988 *Ειδήσεις - Ανταποκρίσεις - Ρεπορτάζ - Συνεντεύξεις - Videos - Διεθνή Νέα - Απόδημος Ελληνισμός ...στα απλά πράγματα κρύβεται η γοητεία... όπως ένας περίπατος στο Λούσιο ποταμό....... * ειδήσεις από την Αρκαδία * περιήγησης, οικοτουρισμός, πολιτισμός * Άνοιξη 2018 περιδιάβαση στα όμορφα χωριουδάκια της Αρκαδίας και περίπατος στις όχθες του ποταμού Λούσιου μυρίζοντας την ρίγανη και το θυμάρι με ψωμοτύρι και καλή διάθεση & καρδιά, αναμένοντας τις νεράιδες να φανούν, όπως έλεγε η γιαγιά η Βάσω... * http://karytaina.blogspot.com/


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Στο καλό αγαπημένε μου θείε Σπύρο Τσακόγιαννη από το Ψάρι Γορτυνίας

  ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ                               

Πέθανε σε προχωρημένη ηλικία ο Σπύρος Τσακόγιαννης . Θείος μου ακριβός από τους καλύτερους ,ομορφότερους και εξυπνότερους ανθρώπους που γνώρισα στη ζωή μου. Με πήρε στο μικρό εμπορικό του στα 13 μου. Αγοράζαμε και πουλούσαμε μεταχειρισμένα στρατιωτικά είδη κι όχι μόνο. Αθηνάς 2 στο Μοναστηράκι το κατάστημα. Τελείωσα ένα Πανεπιστήμιο κοντά του και έμαθα να πουλάω στα δύσκολα σε πελάτες προκατειλημμένους για την οδό ''Αθηνάς και τα παζάρια της'. Ο Θείος μου είχε τελειώσει Δάσκαλος με άριστα αλλά δεν μπορούσε να διοριστεί γιατί είχε αγωνιστεί με την ΕΠΟΝ στη κατοχή. Δεν μετάνιωσε πότε που έμπλεξε με ''τα εμπόρια',' είχε πάντα λεφτά, ηταν κουβαρντάς και του άρεσαν τα τυχερά παιχνίδια. Πέρασε καλή ζωή με την οικογένειά του αυτός ο όμορφος λεβέντης Θείος μου. Σήμερα τον κηδεύουμε στο Νεκροταφείο του Αγίου Δημητρίου στις 16:30. 
Στο καλό αγαπημένε μου θείε Σπύρο.

(Σ.Σ. Ο Θείος μου Σπύρος, στέκεται όρθιος σε αυτή τη φωτογραφία (1947-1948) μαζί με την αδερφή του Νότα και τον άντρα της Γιώργο Κολοκοτρώνη).


ΨΑΡΙ  ΓΟΡΤΥΝΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: